Saturday 1 October 2011

Saya sayangkan ibu part2

Ibu... , ape yg mereka cuba buat pada sy!!?? Ia sangt menyakitkan!! Tlg ibu suruh mereka berhenti!! Ia sangt teruk!! Ibuu tlg sy suruh mereka berhenti ia menyakitkan..

Jangan risau ibu,sy sekarang sudah selamat,sy sekarang ade disurga bersama malaikat2.mereka sudah pun bg tahu sy apa yg telah ibu lakukan,ia dipanggil pengguguran.

Kenape ibu??? Kenape ibu lakukan itu terhadap sy??? tidak syg ke ibu pada sy lagi?? Kenape ibu buang sy??!! Sy sangat... Sangat... Sangat minta maaf jika sy buat sesuatu yg salah pada ibu, ibu.. Sy sygkan ibu,sy syg ibu dengan sepenuh hati sy.kenape ibu tidak boleh tuk menyayangi sy?? apa yg sudah sy lakukan sampai mereka perlakukan sy begini?? Sy nk hidup ibu,ibu !! Sy sangt.. Sangat.. Sangat.. Kecewa bila ibu tidak pedulikan sy lagi,Ibu tidak mahu bercakap dgn sy lg.tidak cukup ke kasih syg yg sy berikan pada ibu?? Ibu tlg katakn pada sy yg ibu tetap ingat pada sy,ibu !! Sy nk hidup dengan senyuman n menyetuh muka ibu sy ingin membesar didepan mate ibu dan menjadi seorg doktor.sy tidak mahu berada disini ibu,sy nk ibu menyayangi sy kembali!!! Ibu.. Sy sangat.. Sangat.. Sangat.. Minta maaf jika sy melakukan kesalahan pada ibu, sy sygkan ibu sangat2....

Sy sygkn ibu....

Setiap pengguguran hanya akn membuat.....

Satu nya terhenti....

Dua biji mata tidak dapt melihat...

Sepasang tangan yg tidak dapat disentuh....

Sepasang kaki yg tidak mampu berlari....

Dan mulut untuk bercakap....

Hentikan pengguran haram ...

Sekian........ Terima kasih.....

No comments:

Blog Archive